Thursday 22 March 2012

Best Moment Hari Ni...

yeah start pagi lagi dah best
pagi tadi aku n the geng main tali tinggi..
mula2 main Repelling..
pergh aku ni dah la gayat tp memandangkan aku nak cuba akhirnya aku berjaya gak...
hahahahah bangga jap 


ni time nak turun hahahah

ni time pertengahan

ni dah selamat sampai kebawah
perghhh alhamdulillah




pastu aku main flying fox plak
tak sebest yg disangka..
tak macam repelling yg bg aku lagi best...
tp gambo takde lak ceh sebab semua pakat menunggu giliran nak naik
apapon pengalaman aku hari ni..
ari tu dapat menembak...
hahahah walaupon markah aku SEDEYYHHHH sgt


semalam dapat berkayak...
walaupon kolam dicemari kencing cik CT namun tetap digagahi jua berkayak
aku ngan JUAI...
boleh pulak cik rasli percik air kat aku.,,,
dah la air tu kotor..
nak jew aku rejam org tua ni
hahahahah

ni time proses pengenalan
meh bergambar sedas

ni pose beramai2

yeah pose jgn tak pose

tetap tak lepas dengan pose yang hanjing
hahahaha

yang ni please silalah jeles dengan tenang
hahahahahah
 
 
ops ada lagi lupa kejutan untuk aku...
 
 
sempena belated besday aku
dari Ina, Ela n Kak Ja..
thanks my frenz...
luv u guys..
sedap tau kek tu..
tinggal sket untuk anak kak ja hamka..
hahahah



No comments:

Post a Comment